» Kvalita služeb a reklamace
Kvalita služeb a reklamace

 

Volal jsem na uvedené číslo a nikdo mi nezvedá?

V takovém případě se ujistěte zda jste telefonovali v čase určeném pro zákaznickou linku, který je v pracovní dny od 8:00 do 12:00 - od 13:00 do 15:30. Pokud Vám ani v ten to čas nikdo telefon nezvedá, zkuste zavolat ještě jednou, případně napsat mail.



Na můj e-mail mi nebylo odpovězeno do 48 hodin, v čem je problém?

V takovém případě zkuste zavolat na naši zákazníku linku 728 577 142.



Pokud nejsem spokojen ze službami Centra služeb zákazníkům, na koho se mám obrátit?

V takovém případě prosím kontaktujte jednatele společnosti MY HOME, s.r.o. prostřednictvím e-mailu [email protected].



Jak mám postupovat, když chci obraz reklamovat?

V takovém případě je třeba abyste nás kontaktovali e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při reklamaci obrazu.



Pokud dostanu obraz poškozen, co mám dělat?

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat zda není přepravní obal poškozen, případně zásilku před kurýrem rozbalit a obraz zkontrolovat. Pokud byl obraz poškozen při přepravě, je třeba podat reklamaci v dané přepravní službě. Jen v takovém případě uznáme reklamaci obrazu.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

Y2I1NzE